خبر فوری

آغاز خرید حمایتی گوجه فرنگی کشاورزان بستکی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، شهرام کریم‌زادگان با اشاره به آغاز خرید حمایتی گوجه فرنگی کشاورزان بستکی، اظهار کرد: در طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی هر کیلوگرم گوجه فرنگی با قیمت 3300 ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی عنوان کرد: مبلغ خرید محصول پس از فروش و تامین اعتبار به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک گفت: سطح زیر کشت گوجه فرنگی در این منطقه 450 هکتار است و پیش‌بینی می‌شود از این سطح بیش از 15 هزار تن محصول برداشت شود.

کریم‌زادگان خاطرنشان کرد: در این طرح کشاورزان متقاضی از طریق مدیریت جهاد کشاورزی به اداره تعاون روستایی معرفی و پس از تایید کیفیت محصول مورد نظر توسط نظام صنفی کشاورزی محصول آنها توسط تعاون روستایی برای تحویل به کارخانه‌های تولید رب در استان‌های مختلف بارگیری خواهد شد.

وی افزود: امسال به‌دلیل هم‌رسی محصول با سایر استان‌های کشور و عدم وجود بازار صادرات قیمت گوجه فرنگی افت زیادی کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید