الاهلی مصر قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا شد

هرمزبانالاهلی مصر برای یازدهمین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، الاهلی مصر در فینال در مجموع ۲-۱ نماینده مراکش را شکست داد و قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا شد.

الاهلی با تساوی ۱-۱ مقابل وداد کازابلانکای مراکش در بازی برگشت مرحله پایانی، برای یازدهمین بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا را به دست آورد.

الاهلی در بازی رفت مرحله فینال در ورزشگاه قاهره با نتیجه ۲-۱ پیروز شده بود. وداد کازابلانکا در دقیقه ۲۷ بازی امشب روی ضربه ایستگاهی یحیی عطیةالله به گل رسید و نیمه اول با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم مصری حملات بیشتری ترتیب داد که در دقیقه ۷۸ توسط محمد عبدالمنعم و با تبدیل علی معلول به گل، گل تساوی را به ثمر رساند.

وداد کازابلانکا فصل گذشته با نتیجه ۲-۰ الاهلی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از این باشگاه گرفته بود؛ پیروزی امشب موجب شد تا الاهلی دوباره قهرمانی قاره را به دست بیاورد.

الاهلی این قهرمانی را مقابل ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه محمد پنجم جشن گرفت. نماینده مراکش پس از اینکه ماه دسامبر در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت، امیدوار بود یک مرتبه دیگر این مسابقات را تجربه کند که قهرمانی امشب الاهلی رویای این تیم را نابود کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید