رئیس ستاد اقامه استان لرستان: نماز عاملی مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

هرمزبان – رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: نماز عاملی مهم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، حجت الاسلام محمد جواد چراغی رئیس ستاد اقامه استان لرستان، امروز در جلسه هیات نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه همه باید برای اشاعه و ترویج فریضه نماز در جامعه تلاش کنیم، اظهار داشت: نماز عاملی مهم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی و نظارت بر وضعیت اقامه نماز تشکیل شده، گفت: نگهداشت فضاهای اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی از دیگر محورهای مورد بحث این جلسه است که باید تلاش شود فضاهای اقامه نماز در ادارات به بهترین شکل ممکن، برای اقامه نماز کارمندان احداث شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان، بر اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و یادآور شد: امید می‌رود مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به اقامه نماز جماعت به ویژه نماز اول وقت، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه باید مبلغان دینی و فرهنگی آثار و برکات نماز را در جامعه تبیین و تشریح کنند، اظهار کرد: با اشاعه فرهنگ نماز به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت، سلامت روحی و روانی افراد جامعه نیز ارتقا می‌یابد.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید