خبر فوری

محل انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس لو رفت

هرمزبان – با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی استان یک انبار احتکار مواد غذایی شناسایی و بیش از ۱۹ هزار قوطی کنسرو ماهی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز (۲۱ خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی گشت زنی‌های هدفمند در محلات مختلف بندرعباس یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری و حضور کارشناس سازمان صمت و کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبارهای مورد نظر ۱۹ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو ماهی احتکار شده را کشف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش این محموله احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید