صهیونیست ها بشدت از موشک هاپیرسونیک ایران ترسیده اند

هرمزبان – امام جمعه هرمز گفت: پیام اصلی هایپر سونیک ایرانی همانا ما می توانیم است که دشمن را در هر جای دنیا بخصوص صهیونیست ها را ترسانده است.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز اظهار کرد: مومنان واقعی در برابر حق، تسلیم هستند و از دستورات خداوند متعال پیروی می کنند چه به نفع آنها و چه به ضرر آنها باشد.

وی افزود: بعضی از افراد ایمان و عمل را تا جایی می خواهند که به سود شخصی آنها باشد ولی اگر به ضرر آنها باشد زیر عمل شانه خالی می کنند این افراد از نظر اسلام ایمان ندارند چنین افرادی آنجا که منافع‌شان درگیر است دین را نمی خواهند مثلاً امر به معروف و نهی از منکر (در مسئله عفاف و حجاب) را به ضرر خود ببیند این عمل رو انجام نمیدهد فقط به فکر منافع ظاهری دنیا هستند.

امام جمعه هرمز با بیان این که دینی مورد نظر پیامبر دینی است که به انسان تعلیم و رشد بدهد و فکر انسان را قوی کند، اضافه کرد: هر چیزی که جلوی تفکر و درک و عقل را می گیرد از بین رفتنی است.

حجت الاسلام رستاخیز تصریح کرد: امروز برای پیشرفت کشور نیاز به دو ابزار مهم یعنی ایمان و امید داریم و که هر جا ایمان به هدف و راه و اعتقاد به وعده های الهی باشد همراه با امید وسط در میدان می توان پیشرفت کشور را محقق کرد.

وی از رونمایی موشک فراصوت فتاح با حضور مسئولین کشوری برای اسرائیل ترس و سرگیجه و برای جهانیان تعجب ایجاد کرد و پیام های بسیار مهمی را برای جهان داشت اولین پیامش این بود که قبل از تولید موشک هایپرسونیک ما دارای موشک های بالستیک و کروز با برد ۲۰۰۰ کیلومتر بودیم  بازدارندگی ایجاد می‌کرد اما امروز با تولید موشک فراصوت توانایی تهاجم داریم و از وضعیت بازدارندگی و دفاعی خارج شدیم.

به گفته رستاخیز، پیام دومش این است که امروز جهان به این نتیجه رسیده است که زنجیره فرآوری علمی و صنعتی ایران شکل گرفته است و پیام سوم این بود که ساخت این موشک به صنایع داخلی خصوصاً صنعت خودروسازی یک پیام روشنی داشت که ما می توانیم در صنعت پیشرفت کنیم.

امام جمعه هرمز تأکید کرد: آمریکا در منزوی کردن کشور قدرتمند ایران شکست خوردو  آمریکای جنایتکار با طرح عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی و ائتلاف دریایی با کشورهای حاشیه خلیج فارس می خواست ایران را منزوی کند اما در اوائل امسال با ایجاد روابط بین ایران و عربستان امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس و مطرح شدن ائتلاف دریای کشورهای ایران و عربستان و امارات و عمان طرح آمریکا شکست خورد و ایران اسلامی روز به روز قدرتش در جهان در حال افزایش است.

وی همچنین عنوان داشت: بی حجابی سبب فروپاشیدن خانواده ها می شود و 90 درصد طلاق ها به خاطر خیانت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید