بازدید علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست از جزیره هرمز+فیلم

هرمزبان – علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه سفر به هرمزگان وارد جزیره هرمز شد و از میراث طبیعی این جزیره بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با همراهی کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ظهر امروز وارد جزیره هرمز شد و مورد استقبال امام جمعه و مسؤولان محلی این جزیره قرار گرفت.

سلاجقه با حضور در گلزار شهدای این جزیره، به مقام شامخ شهدای این جزیره ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر همچنین با حضور در منزل محیط‌بان شهید پرویز هرمزی از شهدای محیط زیست استان هرمزگان با خانواده این شهید دیدار کرد.

بازدید از ایستگاه تحقیقات محیط زیست دریایی جزیره هرمز، رینگ جزیره و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به جزیره زیبای هرمز است.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید