خبر فوری

حادثه در بندرعباس / نگهداری بنزین در حیاط منزل مسکونی منجر به آتش سوزی شد

هرمزبان – عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع آتش سوزی در محله 22 بهمن بندرعباس در نتیجه نگهداری بنزین در حیاط منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ساعت ۰۲:۳۹ بامداد امروز خبر آتش سوزی یک دستگاه خودرو در حیاط یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن دریافت شد و بلافاصله تیم‌های آتش نشانی از ایستگاه‌های شماره ۸،۲ و ۴ به محل اعزام شدند.

حسین پور علت اولیه آتش سوزی را نگهداری غیر اصولی بنزین در حیاط منزل مسکونی عنوان کرد و گفت: به دلیل شعله ور شدن آتش ناشی از وجود مخازن سوخت، ۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱ فروند قایق صیادی هم دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر قسمت‌های منزل جلوگیری شد.

او گفت: در این حادثه یک نفر از ناحیه دست دچار سوختگی شد و علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید