سرهنگ علی اصغر جمالی: کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو شناور در کیش

هرمزبان – سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از دو شناور در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: ماموران پایگاه دریابانی کیش در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل نوار مرزی این دو شناور که در حال گذر به سمت مرز بودند را متوقف کردند.

وی با اشاره به ارسال پرونده قاچاق سوخت به مراجع قضائی، گفت: قاچاقچیان پس از جمع آوری سوخت، شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشور‌های حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناور‌های خارجی می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: متخلفان باید بدانند پلیس در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام عمل می‌کند و با مجازات‌هایی که مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می‌کند امیدواریم در آینده شاهد افزایش بازدارندگی و جلوگیری از قاچاق سرمایه‌های ملی باشیم.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید