کشف مشک ماری ۸۰ هزار لیتری در آب‌های میناب

هرمزبان – فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف دو محفظه پلاستیکی موسوم به «مشک ماری» در آبهای میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز بیان داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی و صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران ۲ عدد مشک بزرگ ماری شکل حاوی ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۲۴میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: یک فروند شناور در این عملیات توقیف و ۲متهم دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید