فرشید شبتاری با اسب نیتروژن مقام اول مسابقات سوارکاری دهه کرامت هرمزگان را کسب کرد

هرمزبان – فرشید شبتاری با اسب نیتروژن مقام اول مسابقات سوارکاری دهه کرامت هرمزگان را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، مسابقات سوارکاری قهرمانی استان هرمزگان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این سری رقابت ها که به مناسبت دهه کرامت و با شرکت علاقمندان خانم و آقا در پیست سوارکاری شهر بندزرک برگزار شد در رده اسب های بومی بدون امتیاز چابک سوار مبین سقا نژاد با اسب چابک از شهرستان میناب اول شد، جواد محمودی نژاد با اسب افعی از شهرستان میناب در جایگاه دوم ایستاد و فرشید شبتاری با اسب طوفان از شهرستان قشم عنوان سومی را به دست آورد.

در رده اسب های بومی امتیاز دار مقام اول را چابک سوار فرشید شبتاری با اسب نیتروژن از شهرستان میناب کسب کرد، چابک سوار محمد امین زائر نژادی از شهر بندزرک شهرستان میناب دوم شد و چابک سوار محمد بلوچ با اسب کویر از روستای کناراسماعیل بخش بندزرک شهرستان میناب در مکان سوم جای گرفت.

در رده اسب های عرب مدرک دار چابک سوار محمدامین زائر نژادی با اسب آگر از شهر بندزرک شهرستان میناب عنوان قهرمانی را به دست آورد، چابک سوار مانی حیدری با اسب بکتاش از شهرستان میناب دوم شد و چابک سوار مرتضی زمردی با اسب بن بولت از شهرستان بندرعباس عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در بخش بانوان نیز فاطمه شبتاری با اسب نیتروژن از شهرستان میناب اول شد، حکیمه ذاکری با اسب میزبان از شهرستان میناب دوم و مهدیه سقا نژاد با اسب چابک از شهرستان میناب سوم شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید