خبر فوری

مجید عسگری : تمرکز استان هرمزگان برای بازسازی اماکن و تجهیزات ورزشی است

هرمزبان – مجید عسگری سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان هرمزگان گفت: تمرکز استان هرمزگان برای بازسازی اماکن و تجهیزات ورزشی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجید عسگری سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان هرمزگان در گفتگویی با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) شبکه رادیویی ورزش گفت: با توجه به تمرکز در بازسازی اماکن و تجهیزات ورزشی استان، بازسازی خانه وزنه‌برداری بندرعباس انجام شده و هیئت بندرلنگه که چندین سال غیرفعال بود هم فعال و تجهیزات شهرستان رودان در حال انجام است.

وی در مورد مسابقات جهانی کشور در اردبیل مطرح کرد: هر استانی که از لحاظ ظرفیت بهتر و بالاتر باشد برای میزبانی مسابقات انتخاب می‌شود.

عسگری اظهار کرد: فراخوان برای رکوردگیری استان در رده بزگسالان برای آقایان و بانوان انجام شده و برنامه‌ریزی برای قهرمانی کشور در تمام رده‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید