خبر فوری

محمد امین امانی : نخستین محموله صادراتی از بندر جاسک به مقصد آفریقا بارگیری شد.

هرمزبان – محمد امین امانی مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: نخستین محموله صادراتی از بندر جاسک به مقصد آفریقا بارگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، محمد امین امانی صبح امروز (۹ خردادماه) با بیان اینکه از این پس هر ماه یک محموله صادراتی به آفریقا ارسال می‌شود، اظهار کرد: در این مرحله هزار و ۵۰۰ تن کود شیمیایی با یک فروند شناور به مقصد آفریقا بارگیری و ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: بندر جاسک ظرفیت پذیرش بار به مقصد کشورهای آفریقایی را دارد و تجار و فعالان حوزه صادرات می‌توانند از این فرصت برای صادرات استفاده کنند.

امانی با اشاره به اینکه تاکنون محموله‌های صادراتی از بندر جاسک به مقاصد کشورهای حوزه خلیج فارس و بیشتر به مقصد کشور عمان بود، خاطرنشان کرد: بندر جاسک در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان با ۳۵۰ کیلومتر سواحل، به آب‌های آزاد دسترسی دارد و این یکی از دلایل رونق صادرات این شهرستان است.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید