خبر فوری
دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از خانواده شهدای شهبازی و دژواخ

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از خانواده شهدای شهبازی و دژواخ

هرمزبان – در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر طنز نوش خند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در شهرستان حاجی آباد از خانواده های شهید شهبازی و دژواخ دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر طنز نوش خند از خانواده های شهید اسحق شهبازی در حاجی آباد و باران دژواخ در آب کلمو دیدار کرد بیان داشت: ما در برابر خون های پاک شهدا و ارزش های این نظام و انقلاب که این عزیزان جان های پاک خود را نثار آن کردند، مسئولیتی سنگین داریم و باید این امانت الهی را در مسیر آرمان های انقلابی که برگرفته از اسلام است حرکت دهیم و از نسلی به نسل دیگر منتقل کنیم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایای فرهنگی از آنها تجلیل و قدردانی نمود.

گفتنی است، نخستین دوره جشنواره استانی شعر نوش خند در قالب های شعر کلاسیک و نو یکشنبه 21/12/1401 در سالن  شهید حسن زاده شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید