خبر فوری

سرهنگ علی اصغرجمالی : پلیس کیش امسال یک هزار و ۲۱ طرح انتظامی اجرا کرد

هرمزبان – سرهنگ علی اصغرجمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پلیس کیش امسال یک هزار و ۲۱ طرح انتظامی اجرا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه کیش به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغرجمالی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۲۱۵ طرح مقابله با سرقت انجام شده  است که در نتیجه آن شاهد افزایش پنج درصدی کشف سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی افزود: در این راستا ۴۳۸ نفر سارق دستگیر شد  که تعداد دستگیر شدگان با رشد ۲۰ درصدی همراه بود که بدون شک این اقدامات منجر به افزایش احساس امنیت در بین کیشوندان شده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: همچنین در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیز ۱۳۸ طرح اجرا که در نتیجه آن ۱۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از ۶۱۸ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد کشف شده است.

وی اجرای ۱۸۵ طرح ترافیکی و انضباط بخشی راهنمایی و رانندگی را از دیگر عملکردهای این فرماندهی در سال جاری اعلام و اضافه کرد: امسال شاهد کاهش ۲۰ درصد مجموع تصادفات ،شامل کاهش ۲۲ درصدی صدمات جانی و ۳۰ درصدی متوفیان سوانح رانندگی بودیم.

جمالی با بیان اینکه در حوزه جرایم مالی ۵۹۱ پرونده مالی تشکیل شده ،افزود: در حوزه جرایم فضای مجازی نیز ۱۳۸ پرونده تشکیل و ۸۶ درصد از این تعداد کشف شده است.

وی گفت: از ابتدای سال ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۳۷ هزار کیلوگرم انواع فرآورده های شیلاتی و ۱۴۸ هزار متر مربع تور غیرمجاز ماهیگیری کشف شده و در این رابطه ۱۸۴ قاچاقچی دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش دارد.

استقبال از نوروز با ۱۰ قرارگاه فرعی پلیس

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش همچنین از آغاز فعالیت نوروزی پلیس از ۱۵ اسفند سال جاری خبر داد و افزود: ماموریت های فراجا با شعار “نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای” انجام می شود تا بتوانیم شاهد فراهم شد یک امنیت و انضباطی متفاوت در جامعه باشیم.

وی یادآور شد: اقدامات پلیس در نوروز امسال در ۱۰ قرار گاه فرعی دنبال می شود و برای این منظور نیروها در مبادی مختلف ورودی و خروجی و نقاط پر مسافر به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید