خبر فوری

جشنواره حرا در معبد هندوهای بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری جشنواره حرا در معبد هندوهای بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی روز یکشنبه 21 اسفندماه 1401 گفت: جشنواره حرا با همکاری اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، کارخانجات، صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شب گذشته در معبد هندوهای بندرعباس برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای شادی و نشاط اجتماعی و استقبال از جشن جهانی نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

محسنی ادامه داد: در این جشنواره 4 روستای هدف گردشگری ساحلی و دریایی استان شامل روستاهای گوران (قشم)، بستانو و گچین پایین (بندرعباس) و چاه صحاری (بندرخمیر) به معرفی جاذبه‌های گردشگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید