خبر فوری
حمام گپ بندرعباس دارای دو مالکیت خصوصی و دولتی است

حمام گپ بندرعباس دارای دو مالکیت خصوصی و دولتی است

هرمزبان – محمد محسنی  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان حمام گپ بندرعباس دارای دو مالکیت خصوصی و دولتی است، مالکیت این بنای تاریخی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، در بازدید محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان به همراه سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی و جمعی از کارشناسان اداره کل طرح احیاء و بهره برداری از حمام گپ بندرعباس بررسی شد.

محمد محسنی روز یکشنبه 21 اسفندماه 1401 در این بازدید با اشاره به اینکه طرح احیاء و ساماندهی حمام گپ تهیه شود، افزود: طرحی آماده شود که عموم مردم و علاقه مندان بتوانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

او با اشاره به اینکه حمام گپ بندرعباس دارای دو مالکیت خصوصی و دولتی است، ادامه داد: مالکیت این بنای تاریخی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

محسنی افزود: با حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار هرمزگان، امیدواریم کار مرمت بناهای تاریخی استان بهبود پیدا کند.

حمام گپ بندرعباس متعلق به دوره قاجار است که در سال 1381 به شماره 6496 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید