خبر فوری
محمد محسنی : جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش کمک بزرگی خواهد بود

محمد محسنی : جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش کمک بزرگی خواهد بود

هرمزبان – محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش کمک بزرگی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آموزش مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی را انجام می‌دهد که به تقویت و بار آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی منجر می‌شود.

او افزود: فعالین گردشگری که غنای آموزشی خوبی داشته باشند قطعاً در حوزه ارزیابی و انجام‌وظیفه خود خوب عمل می‌کنند و این به بهبود امور مربوط به مراکز اقامتی و هتلینگ منجر می‌شود.

محسنی در خصوص آموزش به جامعه هدف گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش جامعه هدف به‌خصوص جامعه دانش‌آموزی، کارکنان دولت و جامعه محلی که ارکان اصلی توسعه و افزایش فرهنگ گردشگری و صنایع‌دستی در هر منطقه محسوب می‌شوند، کمک بزرگی خواهد بود.

در این نشست مقرر شد کمیته‌های کارشناسی بین این اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جهاد دانشگاهی به‌منظور نیازسنجی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مقوله آموزش و تربیت مربی، مروج و مدرس در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شود.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید