خبر فوری

سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی در قشم افتتاح شد

هرمزبان – آیین افتتاح سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این مراسم، حضور فعالان صنایع‌دستی و گردشگری ۳۱ استان کشور را خیرمقدم گفت و افتتاح این جشنواره را فرصتی برای تبادل داشته‌های گردشگری و بازشناسی فرهنگ و سنت‌های بومی اقوام مختلف دانست.

وی ادامه داد: برپایی این جشنواره در روزهای نزدیک به پایان سال ۱۴۰۱ و آغاز سال جدید در جزیره قشم که همه‌ساله در روزهای سال نو میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است، موقعیتی مغتنم برای آشنا شدن هم‌وطنانمان با ظرفیت‌های گردشگری همه مناطق کشور است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به غرفه‌های ۱۵۰گانه این جشنواره افزود: صنایع‌دستی، خوراک، آیین‌های سنتی، موسیقی بومی و معرفی میراث طبیعی و فرهنگی هر استان در این جشنواره، می‌تواند آغازگر شناخت کشور عزیزمان در یک بسته واحد و بیانگر وحدت اقوام ایرانی و یکپارچگی این سرزمین است.

گفتنی است، سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی از ۱۱ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای گردشگران، میهمانان و ساکنان جزیره در کمپ پارک آفتاب دو شهر قشم است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید