خبر فوری
سردار احمد اخوان مهدوی: ۱۷۰ نفر بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در بشاگرد خدمت می کنند

سردار احمد اخوان مهدوی: ۱۷۰ نفر بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در بشاگرد خدمت می کنند

هرمزبان – سردار احمد اخوان مهدوی فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: ۱۷۰ نفر بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی سپاه در بشاگرد خدمت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، بهداری نیروی زمینی سپاه بیمارستان سیار تخصصی و فوق تخصصی خود را بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه از امروز ششم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه در منطقه عمومی سردشت بشاگرد راه اندازی می‌کند.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز (6 اسفندماه) در تشریح این خبر، گفت: بیمارستان سیار آیت الله شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه دارای ۱۰۰ تخت و ۲۵ درمانگاه تخصصی است که به مدت یک هفته به مردم شهرستان بشاگرد بصورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

سردار احمد اخوان مهدوی افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های کامل اتاق عمل، ریکاوری، بخش بستری، رادیولوژی، سونوگرافی، ام آر ای، سی تی اسکن، اورژانس، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه، آی سی یو و سی اس ار و دیگر بخش‌های مورد نیاز است.

وی بیان کرد: هم چنین این بیمارستان دارای درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، قلب و عروق، چشم، ارتوپدی، جراحی، بیهوشی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، سونوگرافی، رادیولوژی، ارولوژی، گوش وحلق و بینی، عفونی، غدد، ریه، داخلی مغز واعصاب، گوارش، روانپزشک، طب اورژانس و عمومی است.

سردار اخوان مهدوی اضافه کرد: ۱۷۰ نفر از کادر درمان تخصصی، فوق تخصصی ونیروهای مدیریتی در این بیمارستان خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه هدف از برپایی این بیمارستان را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی به مردم کم برخوردار عنوان کرد.

سردار اخوان مهدوی عنوان کرد: تاکنون بیش از دویست و سی بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور برابر نیاز مردم به خدمات بهداشتی درمانی برپا شده و در این بیمارستان‌ها چهار میلیون نفر خدمات دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: توان و ظرفیت‌های نظام سلامت نیروی زمینی سپاه به حدی از شکوفایی رسیده است که براساس نیاز مردم در حوادث ِغیرمترقبه و بحران‌ها مثل زلزله و سیل، قادر است برای ارایه خدمات درمانی بسیار سریع موثر و به موقع اقدام کند.

سردار اخوان مهدوی گفت: انعطاف پذیری، نوآوری، خلاقیت، خوداتکایی استاندارد سازی هم افزایی و دقت در ارائه خدمات پزشکی سازماندهی و هم افزایی از ویژگی‌های بیمارستان‌های سیار است.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید