خبر فوری

برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در هرمزگان

هرمزبان – جشن بزرگ اعیاد شعبانیه به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و همچنین امام زین‌العابدین(ع) در بندرعباس و سایر شهرستان‌های هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایکنا از هرمزگان، هیئت رزمندگان اسلام استان اقدام به برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و همچنین امام زین‌العابدین(ع) در بندرعباس و سایر شهرستان‌های استان کرده است.

این ویژه‌برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از امشب، ۴ اسفندماه تا ۶ اسفندماه به مدت ۳ شب ساعت ۱۹ در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان واقع در چهارراه پردیس بندرعباس برگزار می‌شود. همچنین این جشن هم‌زمان در هیئات رزمندگان اسلام سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه اعیاد شعبانیه در بندرعباس با سخنرانی «حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و همچنین مولودی‌خوانی «ثارالله رحمانی»، «مجتبی عابدینی» و «محمد دهقانی» از مداحان اهل‌بیت(ع) استان همراه خواهد بود.
انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید