خبر فوری
سردار غلامرضا جعفری

کشفیات فراوان پلیس در ۳ روز اخیر در هرمزگان

هرمزبان – با تلاش ضربتی ماموران انتظامی استان هرمزگان در 72 ساعت گذشته 27 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز اظهار کرد: در ادامه طرح های پاک سازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در 72 ساعت گذشته 39 مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ها ضمن شناسایی و توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر و پاک سازی 4 محله آلوده و جرم خیز از حیث وجود و توزیع مواد 103 کیلو و 314 گرم تریاک ، 200 گرم حشیش ، 31 کیلو و 200 گرم شیشه ، 33 گرم هروئین و 189 گرم سایر مواد جمعا 104 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و اجرای عملیات های جداگانه در این طرح ، 7 قاچاقچی مواد مخدر، 20 فروشنده و توزیع کننده مواد و 72 معتاد متجاهر بلامکان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید