خبر فوری
یکهزار خادمیار رضوی در هرمزگان فعالند

یکهزار خادمیار رضوی در هرمزگان فعالند

هرمزبان – دبیر کانون های خدمت رضوی هرمزگان گفت: یکهزار خادمیار رضوی در هرمزگان ساماندهی شده که در بخش های مختلف مشغول خدمت به جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس ، حبیب بهادری دبیر کانون های خدمت رضوی امشب در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: یک هزار خادمیار رضوی در هرمزگان ساماندهی شده اند که به صورت تخصصی به عشق امام رضا (ع) فعالیت فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی افزود: این یکهزار نفر بصورت تخصصی در ۱۶ کانون در استان در حال فعالیت هستند.

به گفته بهادری، فعالیت ما در قالب خدمات اجتماعی و فرهنگی است و در بستر محلات تحت عنوان محلات امام رضایی توانسته ایم خدمات متنوعی را ارائه کنیم که عمده تمرکز ما بر حل و رفع مشکلات و معضلات نوجوانان و جوانان و دانش آموزان بوده است.

وی از علاقمندان خواست تا به عشق حضرت امام رضا (ع) در کانون های خدمت رضوی ثبت نام کرده و به هر اندازه که توان در بخش های مختلف برای همکاری دارند، فعالیت کنند.

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید