خبر فوری
سردار قاسم رضایی: مبارزه با قاچاق کالا تأکید فرمانده معظم کل قوا و یک دغدغه عمومی است / استفاده از توان پهپادی در حوزه مقابله با قاچاق بسیار کارساز است

سردار قاسم رضایی: مبارزه با قاچاق کالا تأکید فرمانده معظم کل قوا و یک دغدغه عمومی است / استفاده از توان پهپادی در حوزه مقابله با قاچاق بسیار کارساز است

هرمزبان – سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا تأکید فرمانده معظم کل قوا و یک دغدغه عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا ، جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: مبارزه باقاچاق کالا از مهمترین شاخص های امنیت اقتصادی است که برای تحقق این شاخص، قرارگاه مقدم با تمرکز بر مبارزه با قاچاق کالا در مناطق جنوبی کشور فعال شده است.

سردار قاسم رضایی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا تاکید فرمانده معظم کل قوا، فرمانده کل انتظامی کشور و همچنین یک دغدغه عمومی است و فراجا از تمامی ظرفیت ها در این بخش استفاده می کند.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن پیوست رسانه ای در فعالیت های انتظامی خاطرنشان کرد: در مقابله با قاچاق کالا اولویت اصلی برخورد با دانه درشت ها و قاچاق کلان است و ناجا وقتش را برای مسائل جزیی هدر نخواهد داد.

سردار رضایی با اشاره به اقدام مناسب فراجا در راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی یادآور شد: استفاده از توان پهپادی، بالگردی و راداری در حوزه مقابله با قاچاق بسیار کارساز است که این موضوع نیز از برنامه های اجرا شده نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مجازات متهمان و مجرمان باید بازدارنده باشد تا موجب بازگشت مجدد متهم به چرخه ارتکاب جرم نشود.

 

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید