خبر فوری
احسان کامرانی : تشکل‌های اجتماعی هرمزگان بازوی مهم دولت در پیشبرد امور کشور هستند

احسان کامرانی : تشکل‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی بازوی مهم دولت در پیشبرد امور کشور هستند

هرمزبان – احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:تشکل‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی بازوی مهم دولت در پیشبرد امور کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، احسان کامرانی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تشکل ها، گفت: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی روی کار آمده است و بر استفاده از ظرفیت های مردمی در پیشبرد امور کشور تاکید ویژه ای دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استاندار نیز نگاه ویژه ای به ظرفیت های مردمی دارد و بر حمایت از تشکل ها تاکید دارند.

او گفت: تشکل های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و گروه‌های جهاد خدماتی شایانی در بخش های مختلف همچون بهداشت و درمان، آموزش، محیط زیست و بسیاری از موارد دیگر داشته اند که قابل قدردانی است.

احسان کامرانی گفت: استان هرمزگان در زمینه های بهداشت و درمان، آموزش، کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی اقشار کم بضاعت نیازمند حضور پر رنگ‌تر ظرفیت های مردمی همچون تشکل ها و گروه‌های جهادی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان آماده بررسی و پیگیری مشکلات تشکل ها و سازمان های مردم نهاد است و فعالان این بخش مسائل و مشکلات خود را به دبیرخانه شورا در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منعکس کنند.

او با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های تخصصی به تشکل ها، گفت: دستگاه های اجرایی تقویم آموزشی به منظور برگزاری دوره های آموزشی ویژه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد مرتبط با دستگاه را در دستور کار قرار دهند.

در این نشست با موافقت اعضا با تمدید مجوز فعالیت یک سمن فعال در حوزه آموزش استان موافقت شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید