خبر فوری
محبوبه کرمی گروه جهادی سلامت جزیره کیش

محبوبه کرمی بخشدار کیش : استقرار گروه جهادی شصت نفری در جزیره کیش

هرمزبان – محبوبه کرمی بخشدار کیش از استقرار گروه جهادی شصت نفری در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، محبوبه کرمی امروز (سه شنبه) اظهار داشت: این گروه متشکل از ۶۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک است به مدت ۵ روز از ۲۵ تا ۲۹ بهمن خدمات رایگان به افراد تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی، کارگران خدمات شهری و فضای سبز و برخی اقشار آسیب پذیر و کم درآمد ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی منتظران ظهور در سالن تنیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش مستقر شده اند افزود: پیش بینی می شود حدود یک هزار نفر از ساکنان جزیره در این طرح خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کنند.

جلال عادلی مسوول گروه جهادی منتظران ظهور نیز با اشاره به اینکه این گروه مستقل و مردمی ۱۵ سال است که در جهت ارائه خدمات رایگان به اقشار آسیب پذیر در کشور فعالیت می کنند افزود: این برنامه در جزیره کیش با هماهنگی استانداری هرمزگان انجام شده و این گروه در شهرهای مختلف استان در طی ماه های اخیر خدمات رایگان ارائه کرده است.

وی افزود: این تیم متشکل از ۳۰ دندانپزشک به همراه ۳۰ دستیار و پنج نفر از عوامل اجرایی بوده کیش بیست و ششمین مقصد آنان در هرمزگان است.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید