خبر فوری

قهرمانی تیم دختران تهران / هرمزگان در جایگاه نوزدهم ایستاد

هرمزبان – مسابقات دو و میدانی دانش آموزی دختران کشور در بندرعباس با قهرمانی تیم دختران تهران به پایان رسید و تیم دانش آموزی هرمزگان در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات دو و میدانی دانش آموزی دختران کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش آموز هرمزگان به میزبانی بندرعباس با قهرمانی تهران به پایان رسید.

در روز پایانی این رقابت‌ها دیروز (۲۱ بهمن) به میزبانی پیست ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس تیم تهران در جایگاه نخست تیمی ایستاد و استان‌های خراسان رضوی و البرز نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم دانش آموزی هرمزگان میزبان رقابت‌ها، در بخش تیمی در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

سی و نهمین دوره مسابقات دوومیدانی دانش آموزی دختران کشور در ۱۵ ماده و با حضور ۱۵۶ ورزشکار از ۲۶ استان برگزار شد.

در این رقابت‌ها در ماده پرتاب نیزه مانا حسینی از البرز، ماده دو ۴۰۰ متر آیناز عالی پور از خوزستان، ماده ۱۰۰ متر با مانع الناز موسایی از تهران، و در ماده ۱۰۰ متر زهرا ساربانی از بوشهر نفرات برتر رقابت‌های انفرادی این مسابقات شدند.

در ماده ۲۰۰ متر ملینا اسماعیلی از البرز، پرتاب دیسک یگانه سعادتی از خراسان رضوی، ماده ۱۵۰۰ متر آتوسا آتش به جان از کرمانشاه، ماده ۸۰۰ متر نازنین عبدیان از تهران و ۳۰۰ متر با مانع هدی قاسمی از خراسان جنوبی برگزیده شدند.

در پرش طول نیز یاسمین نعیمی راد از خراسان رضوی، پرش سه گام نرجس عباسی از خراسان جنوبی، پرش ارتفاع عسل علی قلی از تهران، پرتاب وزنه الهه علیزاده از ایلام و پرش با نیزه نگار سادات طباطبایی از یزد نفرات برتر رقابت‌های انفرادی این مسابقات شدند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید