خبر فوری
فیلم سینمایی «گل های باوارده» ادای دینی به حوزه سینمای دفاع مقدس در بندرعباس

فیلم سینمایی «گل های باوارده» ادای دینی به حوزه سینمای دفاع مقدس در بندرعباس

هرمزبان – فیلم سینمایی گل های باوارده ساخته مهرداد خوشبخت یکی از فیلم‌های سودای سیمرغ چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در ششمین روز جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما ستاره شهر بندرعباس به روی پرده رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب در بندرعباس محل اکران فیلم های جشنواره می­باشند. شنبه 22 بهمن ماه فیلم گل های باوارده در سانس سوم ساعت 20 به روی پرده رفت. این فیلم پیشتر «پالایشگاه» نام داشت. گل های باوارده دومین تجربه فیلمسازی خوشبخت در حوزه سینمای دفاع مقدس است.

خلاصه داستان فیلم: در سال ۱۳۵۹ همزمان با جنگ تحمیلی، تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان در تلاش هستند با امکانات و تجهیزاتی که در داخل انبارهای آن است، پالایشگاه‌های دیگر را ترمیم کنند تا کشور از درآمد نفتی محروم نشود.

بازیگران فیلم: بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک، نادر سلیمانی، یاسین مسعودی.

خوشبخت که ۲ سال پیش با فیلم آبادان یازده ۶۰ در جشنواره فیلم فجر حاضر بود امسال با تهیه‌کنندگی سعید سعدی به سراغ یکی از اتفاق‌های واقعی دوران دفاع مقدس رفته است و بخشی از اتفاق‌های پالایشگاه آبادان را به تصویر کشیده است.

گفتنی است: چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از دوشنبه 17 بهمن ماه تا دوشنبه 24 بهمن ماه در دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند از طریق سایت iticket.ir Gisheh7.ir برای تهیه بلیط اقدام نمایند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید