خبر فوری
سید احمدرضا دستغیب : دشمن با تحریم دارویی نشان داد که دلسوز مردم و نظام نیست

سید احمدرضا دستغیب : دشمن با تحریم دارویی نشان داد که دلسوز مردم و نظام نیست

هرمزبان – سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جمع مردم بندرعباس : دشمن با تحریم دارویی نشان داد که دلسوز مردم و نظام نیست.

به گزارش هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سید احمدرضا دستغیب در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس گفت: مردم با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که دارند، حضور باشکوهی در راهپیمایی امسال داشتند و نشان دادند که همچنان محکم و استوار پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و پیام وفاداری مردم نباید از سوی مسئولان بی پاسخ بماند.

دستغیب گفت: مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه نظام است و حضور باشکوه مردم ولایتمدار در صحنه‌های مختلف انقلاب، وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی سخت‌تر می‌کند.

او گفت: عزم مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید بیشتر شود و این مهم با تکیه بر توان داخلی میسر است.

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: نسل جدید ایران را آبادتر از گذشته می‌سازد.

سید احمدرضا دستغیب گفت: عزت و سربلندی ایران و چراغ هدایت نظام، به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او گفت: کشور ما به علت داشتن ثروت زیاد همیشه مورد طمع دشمنان بوده است، اما سپاه، بسیج، ارتش و همه مردم با وحدت و همدلی حتی یک وجب از خاک را به دشمن واگذار نکرده اند.

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: دشمن با تحریم دارویی نشان داد که دلسوز مردم و نظام نیست.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید