خبر فوری

اهدای بسته‌های فرهنگی کانون به کودکان زلزله‌زده خوی/ بیش از 1000 جلد کتاب ، نوشت افزار و…

هرمزبان – بسته‌های اهدایی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان آذربایجان غربی ارسال شد.

به گزارش هرمزبان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، درآیینی بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از زلزله خوی به استان آذربایجان غربی ارسال شد.

این بسته‌ها شامل بیش از هزار جلد کتاب کودک و نوجوان و محصولات متنوعی مانند نوشت‌افزار، مداد رنگی، از محصولات کانون پرورش فکری است.

شایان ذکر است بلافاصله بعد از زلزله خوی گروه‌های کانون استان آذربایجان غربی و کارکنان استان به‌صورت داوطلبانه در محل حادثه حضور داشتند و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند.

قصه‌گویی، شعرخوانی، برگزاری کارگاه‌های مختلف مانند «كاغذ و تا» و اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های حضور کانون در مناطق زلزله‌زده خوی است.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید