خبر فوری

آرشیو برچسب: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اهدای بسته‌های فرهنگی کانون به کودکان زلزله‌زده خوی/ بیش از 1000 جلد کتاب ، نوشت افزار و…

هرمزبان – بسته‌های اهدایی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان آذربایجان غربی ارسال شد.

ادامه خبر »

مهدی علی‌اکبرزاده : شهروندان بندرخمیر الگوی مناسب مشارکت کار فرهنگی‌ هستند

هرمزبان – مدیرعامل کانون در افتتاحیه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «بندرخمیر» از همت شهروندان، شهرداری، خیران و مسئولان در راه‌اندازی این مرکز قدردانی کرد. مهدی علی‌اکبرزاده صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در جمع مسئولان و خیران  شهر بندرخمیر با بیان اینکه همه شما با عشق و علاقه برای افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون قدم برداشتید و این …

ادامه خبر »

پروین پشتکوهی: هرمزگانی‌هادر جمع برترین‌های بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی قرار گرفتند

هرمزبان - پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از قرار گرفتن دو هرمزگانی در جمع برترین های جشنواره قصه گویی خبر داد.

ادامه خبر »

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

  هرمزبان – در پنجمین روز از هفته کودک، برنامه جشن تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی برگزار شد.

ادامه خبر »

فیلم «مادر» از تولیدات کانون پروررش فکری آن‌لاین اکران می‌شود

تهران – هرمزبان – فیلم کوتاه «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اکران می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم ۴۰ دقیقه‌ای مادر …

ادامه خبر »

کسب 10عنوان برتر جشنواره امام رضا(ع) توسط کانون پرورش فکری هرمزگان

هرمزبان:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از کسب عناوین برتر توسط 10 نفر از اعضای این کانون در چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

ادامه خبر »

تشکر فرماندار ویژه میناب از پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ازپرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان تشکر کرد.

ادامه خبر »