خبر فوری
اهالی شهرستان بشاگرد: نفت سفید نداریم! + فیلم

اهالی شهرستان بشاگرد: نفت سفید نداریم! + فیلم

هرمزبان – ساکنان روستاهای شمالی شهرستان بشاگرد همچنان از کمبود و یا نبود نفت سفید گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، این روز‌ها سرما در هرمزگان به ویژه نواحی شرقی و شمالی جولان می‌دهد و تامین نفت سفید به دغدغه‌ای بزرگ برای ساکنان مناطق سردسیر تبدیل شده است.

کمتر از یک ماه پیش (۱۳ دی) خبری در مورد کمبود نفت سفید در مناطق سردسیر هرمزگان منتشر کردیم و مسئولان هم در این زمینه پاسخ دادند و گفتند که مشکلی در تامین و توزیع نفت سفید وجود ندارد.

اما حالا و با سرد شدن بیشتر هوا، مردم شهرستان بشاگرد به ویژه ساکنان روستاهای شمالی همچنان از کمبود و یا نبود نفت سفید گلایه‌مند هستند.

بشاگردی‌ها در حالی از کمبود نفت گلایه دارند، که روز جمعه (۷ بهمن) در بسیاری از روستا‌های شمالی این شهرستان در اتفاقی کم سابقه برف بارید و دمای هوا به زیر صفر رسید و هوای سرد همچنان در این مناطق ماندگار است.

موضوع کمبود نفت سفید در شهرستان بشاگرد دیشب در بخش پیگیری خبر ساعت ۲۰ مرکز خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: موضوع کمبود نفت را پیگیری و برای حل مشکل اقدام خواهیم کرد اما با توجه به توزیع گسترده نفت طی روزهای گذشته، نباید اکنون مشکلی وجود داشته باشد!

گزارش کامل پیگیری کمبود نفت سفید در بشاگرد و پاسخ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در ویدیوی زیر قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید