خبر فوری
مجتبی قهرمانی

مجتبی قهرمانی : آغاز مزایده ۵۳۲ میلیارد تومانی اموال تملیکی در هرمزگان

هرمزبان – مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده ۵۳۲ میلیارد تومانی اموال تملیکی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا ، مجتبی قهرمانی ظهر امروز (۱۰ بهمن ماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۶۵ استان هرمزگان شامل انواع پله برقی، مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تجهیزات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی با ارزش پایه ۵۳۲ میلیارد تومان تا تاریخ یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مزایده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رویت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

قهرمانی با بیان اینکه دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است ، خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کنند.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید