پلمب یکی از شرکت‌های پیمانکاری پروژه آزادراه تهران- شمال

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج، حمیدرضا لشگری افزود: پایان هفته گذشته یکی از شرکت‌های پیمانکار پروژه آزادراه تهران شمال به علت آلودگی زیست محیطی ناشی از فعالیت غیراصولی دستگاه سنگ‌شکن و پساب حاصل از فرآیند تولید شن و ماسه با حکم مراجع قضایی توسط نماینده حقوقی این اداره پلمب شد.

وی اظهار داشت: فاضلاب خروجی این شرکت با آلودگی آب رودخانه حفاظت شده کرج همراه شد و فعالیت غیراصولی دستگاه سن‌گشکن این واحد با انتشار گرد و غبار، سبب آلودگی هوا شده بود.

این مسؤول گفت: توجه نکردن مسئول این واحد به اخطارهای صادر شده، منجر به پیگیری قضایی پرونده از سوی اداره حفاظت محیط زیست کرج و توقف فعالیت واحد مذکور تا رفع کامل موارد آلودگی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید