تلاش نافرجام برای خارج کردن بره‌آهو از جزیره خارگ

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، طی بازرسی به عمل آمده توسط ماموران پاسگاه مرزبانی خارگ از مسافرینی که قصد داشتند با لندیگراف از مسیر خارگ به گناوه عزیمت کنند یک راس بره آهوی پاییزه کشف و ضبط شد و بلافاصله به پرسنل اداره حفاظت محیط زیست خارگ اطلاع داده شد و در محل حاضر شدند که مشاهده شد یکی از مسافرین یک بره آهویی که به گفته خودش توسط یکی از دوستانش در یک کارتن جاسازی شده بود را قصد داشته است که از مسیر گناوه خارج کند.

آهوی مذکور که از ناحیه پا هم دچار آسیب دیدگی شده بود تحویل پرسنل محیط زیست شد و فرد مذکور بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که آهوان جزیره خارگ به صورت آزادانه در سطح جزیره رفت و آمد می‌کنند و بعضا افراد سودجو اقدام به گرفتن آنها و خروج از خارگ می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید