خبر فوری

مجید سلحشور : کمبود آمبولانس یک معضل لاینحل و بسیار خطرناک برای میناب است

هرمزبان – مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود آمبولانس یک معضل لاینحل و بسیار خطرناک برای میناب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها و نیازهای لازم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میناب اظهار کرد: شهرستان میناب تنها شهرستانی است که بیش از ۲۶۰ نقطه روستایی دارد که از این حیث شباهت خاصی به استان سیستان و بلوچستان دارد.

وی افزود : جنس همه مشکلات ما در همه حوزه ها به خصوص بهداشت درمان جنس روستایی است ، و اساسا نگاه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در تقسیم  منابع و امکانات درمناطق روستایی متناسب با وضعیت ما نیست و آن استاندارد های لازم و تعریف شده نسبت به جمعیت منطقه پاسخگوی نیازهای ما نمی شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: این مناطق ، مناطقی هستند که تکثر نقاط جمعیتی و روستایی بسیار زیاد است که در این حال شاید جمعیتی که در برخی از مناطق وجود دارد پاسخگوی آن استاندار تعریف شده نمی شود.

مجید سلحشور عنوان کرد: جنس مشکلات موجود شرق هرمزگان بسیار شبیه به استان سیستان و بلوچستان است که  علیرغم همه تلاشهای متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان مردم این مناطق را بسیار آزار می دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: کمبود آمبولانس یک معضل لاینحل و بسیار خطرناک برای میناب است و بارها برای ما و بیماران ما  از شهرستانهای اطراف و جنوب کرمان که از میناب خدمات می گیرند مشکلاتی به وجود آمده است.

مجید سلحشور تصریح کرد: شهرستان میناب به عنوان مرکزی که خدمات درمانی آن مختص شهرستانهایی فراتر از خودش هست که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد این نگاه در وزارت بهداشت به درستی جا نیفتاده است و میناب فقط در حد همان یک شهرستان می بینند که گاهی در تقسیم منابع وگاهی هم در تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه می شویم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید