خبر فوری

پنجمین دوره قویترین مردان هرمزگان در میناب برگزار می شود

عباس رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نگاه مثبت به ورزش می تواند در توانمندی جسم وروح موثر باشد بیان داشت: ورزش پرورش اندام علاوه بر تشدید نشاط وشادابی بر قوت وساخت ساز عضلانی بدن نقش بسازایی دارد که این ورزش علاقه مندان خاص خود را برای فعالیت دارد.

رئیسی گفت: هیئت پرورش اندام شهرستان میناب در نظر دارد که پنجمین دوره مسابقات قویترین مردان استان را به میزبانی میناب برگزار، تا بتواند نفرات برتر را به مسابقات قویترین مردان کشوری معرفی کند.

رئیس هیئت پرورش اندام میناب عنوان کرد: این مسابقه با حضورشش شرکت کننده از میناب وشش شرکت کننده از دیگر شهرهای استان در محل برگزاری مسابقات در پارک آنامیس میناب عصر روز جمعه بر گذار می شود.

رئیسی بیان داشت: این مسابقه در شش آیتم ،حمل چمدان۱۲۰کیلویی،غلتاندن لاستیک ۴۰۰ کیلویی،چرخاندن اسیاب ۳۵۰ کیلویی، بلند کردن اسکات تعادلی ۴۰۰ کیلویی،حمل لیفت ۴۰۰ کیلویی وحرکت سه گانه حمل وزنه ها اجرا خواهد شد.

رئیسی اظهارداشت: تاکنون چهار دوره از این مسابقات به میزبانی شهرستان میناب برگزارشده که در صدد هستیم پنجمین دوره آن رانیز برای معرفی برترینها به مسابقات کشوری با شرایط استاندارد کشوری برگزارکنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام میناب با بیان این مطلب که برای نفرات برتر نیز جوایزی در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه به نفر اول جازه یک ونیم میلیونی، نفردوم جایزه یک میلیونی ونفرسوم جایزه پانصد هزار تومانی داده خواهد شد.

رئیسی گفت: با توجه به اینکه شهرستان میناب مهد استعدادهای هنری و ورزشی استان است ودر طول سالهای گذشته  ورزشکارانی در مراحل استانی ،وکشوری وجهانی معرفی شده  از مسولان ورزش استان درخواست میشود تا برای میزبانی  این مسابقات را در مرحله کشوری در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند تا با سنجش ورزشکاران خود بتوانیم گام مهمی را برای ورزش پرورش اندام شهرستان واستان برداریم.

رئیسی عنوان داشت: هیئت ورزشی پرورش اندام میناب در یک مرحله به عنوان هیئت برتر استان وکشور انتخاب شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *