خبر فوری

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی: ریشه تصرفات اراضی ملی را باید خشکاند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از راه و شهرسازی هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دوازدهمین هم اندیشی شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: من در جایگاهی که داشتم وقوع تخلفات زیادی را طی سال ها متذکر شدم که گاها از سوی دست اندرکاران وقت مورد بی توجهی قرار می گرفت.

وی افزود: در برخورد با تخلفات با خودداری از واگذاری انشعاب آب و برق مشکل حل نمی شود بلکه در این زمینه باید ریشه را خشکاند. در این راه هر مسوولی هم کم کاری کرده است باید با او برخورد کرد.

امام جمعه بندرعباس همچنین به رسمی کردن برخی تخلفات اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی تخلفات از کمیسیون ماده پنج شکل می گیرد و این کمیسیون نباید مجوزهای بی مورد صادر کند.

آیت الله نعیم آبادی، به مجوز ساخت بازار ماهی فروشی در حریم ساحل اشاره کرد و افزود: کمیسیون ماده پنج حق ندارد مجوز ساخت و ساز در حریم دریا را بدهد و در این زمینه فقط هیات وزار می تواند ورود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد، اگر طی سال های گذشته تجاوز به حریم دریا را متذکر نمی شدم، بندرعباس امروز ساحل نداشت و در این زمینه از دستگاه قضایی باید قدردانی کرد.

وی گفت: در دولت گذشته استاندار وقت بر خلاف قانون کلنگ طرحی را زد که تخلف بود و این از نظر عموم مشارکت در امر خلاف است و باید با آن برخورد شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید