خبر فوری

پاکسازی اطراف خورسور با حضور خودجوش مردم بندرکنگ

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرکنگ در حوزه غرب استان هرمزگان، صبح امروز ساحل اطراف خورسور تا محل لنج‌سازی به همت شهرداری و شورای اسلامی با مشارکت و حضور خودجوش مردم بندرکنگ پاکسازی شد.

ایوب زارعی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با اقدامی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی بندرکنگ برای پاکسازی ساحل خورسور صورت گرفت تعدادی از کودکان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم این بندر به صورت خودجوش در محل حضور یافتند و اقدام به پاکسازی آن کردند.

وی در خصوص حفاظت از محیط زیست افزود: اولین حرکت باید فرهنگ‌سازی در خصوص نگهداری از محیط زیست پیرامون خودمان باشد و به ویژه در شهرهای بندری نگهداری و مراقبت از سواحل و دریا بسیار مهم است.

شهردار بندرکنگ اضافه کرد: فرهنگ‌سازی باید از سنین کودکی و نوجوانی و از خانواده و مدرسه آغاز شود و این نوع حرکات خودجوش برای پاکسازی به عنوان یک فرهنگ درآید.

زارعی تصریح کرد: زباله‌های انباشته در کنار ساحل به مرور زمان به محیط زیست آسیب جدی وارد خواهد کرد و همچنین امکان بروز انواع بیماری‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: امروز مردم این بندر با شرکت در پاکسازی ساحل نشان دادند که دلشان با طبیعت و ساحل زیبا و دنج این بندر است لذا به مردم و گردشگران توصیه می‌کنیم که زباله‌ها را در کنار ساحل رها نکنند و به طبیعت آسیب نرسانند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید