خبر فوری

بهره‌برداری صحیح از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ترانزیت هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد عطرچیان شامگاه چهارشنبه در جلسه‌ای با اعضای انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در بندرعباس اظهار داشت: با توجه به موقعیت راهبردی و ترانزیتی کشور، می‌توان فرصت‌ها و مزیت‌های بسیاری را برای ترانزیت کشور در نظر گرفت.

وی ادامه داد: بهره‌برداری درست و به‌موقع از فرصت‌ها و همچنین انجام سرمایه‌گذاری لازم و تبلیغات گسترده هم‌زمان می‌تواند در بهره‌برداری اثربخش از موقعیت جغرافیایی و منحصربه‌فرد ترانزیتی کشور مؤثر باشد.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد:  نحوه بهره‌برداری از این مزیت‌ها و فرصت‌ها و برقراری ارتباط  حمل و نقلی با کشورهای هدف می‌تواند نقش برجسته‌ای در تسهیل تجارت میان آسیا و اروپا و کشورهای منطقه و توسعه ترانزیت ایفا نماید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، عطرچیان جهت رفاه حال بهره‌برداران از ترانزیت استان هرمزگان،  دستور پیگیری و احداث پارکینگ ناوگان ترانزیتی با مشارکت بخش خصوصی و صنف بین‌المللی صادر کرد.

در ادامه این سفر، عطرچیان از روند کار و صدور پروانه ترانزیتی در استان و دفتر نمایندگی انجمن شرکت‌های حمل و نقلی ترانزیت بازدید و رهنمودهای لازم جهت بهبود در تسهیل امور مربوط به مخاطبان این بخش را ارائه کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید