خبر فوری

سالیانه ۱۵ هزار تن مرغ در بستک تولید می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، شهرام کریم زادگان افزود: سه واحد از مرغداری های شهرستان متقاضی پرورش مرغ سبز و سایز در منطقه بوده که ظرفیت دوره ای آنها ۷۳۰۰۰ قطعه است و موفق به تولید ۴۹۶ تن مرغ سبز با کیفیت بسیار عالی شده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بستک در تولید گوشت مرغ در استان رتبه اول را دارد اظهار داشت: محصولات تولید شده در بازارهای استان ارائه و بخشی از آن به استان فارس فرستاده می شود.

کریم زادگان گفت: عدم استفاده از آنتی بیوتیک ، کاهش چربی و ضایعات مرغ ، کاهش زمان پرورش مرغ، کاهش هزینه تولید از مهمترین مزایای تولید مرغ سبز است.

وی افزود: گوشت مرغ سبز به دلیل ارزش غذایی بالا و سالم بودن، از بازار مناسبی برخوردار است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید