خبر فوری
جزئیات سفر حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه به استان سیستان‌وبلوچستان

جزئیات سفر حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه به استان سیستان‌وبلوچستان

هرمزبان – جزئیات سفر حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه به استان سیستان‌وبلوچستان در یک گفتگوی تلویزیونی توسط وی تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مشرق نیوز، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره جزئیات سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این افتخار نصیب بنده و هیئت اعزامی به این استان شد که حامل سلام و محبت رهبر عالی‌قدر انقلاب خطاب به مردمان عزیز، باوفا، باصفا و انقلابی استان سیستان و بلوچستان باشیم؛ رهبر انقلاب علاقه ویژه ای به این استان داشته و شناخت قدیمی از این استان دارند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان استانی است با رنگین کمان قومیتی و مذهبی و تنوع فوق العاده زیبایی دارد، در عین حال با داشتن این همه تنوع، در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود و حقیقتاً تماشایی است.

نماینده ولی فقیه به برگزاری جلسه مستقل با علمای اهل سنت اشاره کرد و گفت: در این جلسه مطالب عزیزان را شنیدیم و نقطه نظراتشان را دریافت کردیم؛ یکی از اصلی ترین دلایل سفر ما، شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولین و بزرگان، نخبگان و جوانان استان سیستان و بلوچستان است. به حمدالله جلسه علمایی ما با جمع قابل توجهی از نخبگان، دانشجویان و فعالین اجتماعی و فرهنگی برگزار شد و دیدگاه‌های آنان را شنیدیم.

حاج علی اکبری ادامه داد: ما در این سفر با خانواده‌های شهدای امنیت نیز جلسه‌ای داشتیم و آن جلسه هم جلسه با صفایی بود؛ پس از دریافت دیدگاه‌های این عزیزان که سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود، پیام‌هایی که همه این عزیزان خدمت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی داشتند را نیز دریافت کردیم و ان‌شالله امشب جلسات با خانواده‌های شهدا ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز جلسه فوق العاده ای داشتیم که برای خود من هم خیلی جذاب بود؛ بزرگان طوائف گوناگون از سراسر استان، علما، نخبگان مرکز استان و جمعی از مسئولان تشریف فرما شده بودند در این جلسه هم به تفصیل عزیزان نقطه نظرات خود را اعلام کردند و ما هم موفق به گفت‌وگو با آن‌ها شدیم و سفر ما همچنان ادامه داشته و دیدارهای دیگری هم داشت خواهیم داشت و به برخی از شهرستان های استان هم سفر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید