خبر فوری
حبیب بازماندگان قشمی :مالکان 17 خانه ی مسیر سیلاب محله چابهار برای امضای صلح نامه و دریافت زمین جایگزین اقدام کنند

حبیب بازماندگان قشمی :17 خانه ی مسیر سیلاب محله چابهار برای امضای صلح نامه و دریافت زمین جایگزین اقدام کنند

هرمزبان – حبیب بازماندگان قشمی رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: حبیب بازماندگان قشمی : 17 خانه ای که در مسیر سیلاب محله چابهار قرار دارند برای امضای صلح نامه و دریافت زمین جایگزین اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، حبیب بازماندگان قشمی در پنجاه و نهمین جلسه رسمی این شورا گفت: کار شورا و شهرداری قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد در بازگشایی مسیل محله چابهار به پایان رسیده و هم‌اینک توپ در زمین مردم است.

وی اظهار کرد: مشکل اهالی این محل برطرف شده و ۱۷ خانه‌ای که در مسیر سیلاب قرار دارند باید برای امضای صلح‌نامه و دریافت زمین جایگزین پیش از ورود قوه قهریه اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: تاکنون پنج نفر از ساکنان این محل صلح‌نامه را امضا کرده‌اند و دیگر اهالی نیز قول همکاری لازم را داده‌اند.

بی‌مهری به مسکن مهر باید به نفع مردم خاتمه یابد

بازماندگان قشمی ادامه داد: در موضوع مشکلات عمده مسکن مهر قشم نظیر عدم بهره‌مندی از نانوایی، سوپر مارکت، فضای تفریحی و مسیر عبور ایمن انتظار است منفعت عمومی مورد توجه متولیان باشد.

وی اضافه کرد: مسکن و شهرسازی باید رفاه مردم را مدنظر قرار دهد و شهرداری و شورای شهر قشم آمادگی دارند در صورت واگذاری زمین موردنیاز سطح خدمات به شهروندان این منطقه را ارتقا دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم تصریح کرد: نبود مسیر عبور ایمن در این منطقه تاکنون ۴ نفر را به کام مرگ کشانده و ایجاد روگذر جهت عبور ایمن خودروها و عابران پیاده از الزامات است.

طی این نشست آخرین وضعیت تثبیت مالکیت املاک شهرداری و شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید