خبر فوری

مسؤولان باید برای آرامش مردم تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر خرم‌دره، اسلام را دین تبلیغ و ابلاغ دانست و اظهار کرد: در این راستا باید اقداماتی در راستای ترویج امر حجاب انجام شود.

وی به سالروز مناسبت‌های قیام 19 دی در قم و استعمار سرخ و سیاه و حجاب و توهین به امام راحل اشاره و اضافه کرد: در اسلام خانم‌ها بیشتر از آقایان مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که مردانی شجاع را در دامن خود پرورش می‌دهند، پس اگر خانم‌ها به درک واقعی برسند مانع از سوء استفاده می‌شوند.

امام جمعه خرم‌دره به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: آمریکا با نماز، مسجد و عبادت ما کاری ندارد، آنها عبادت وهابی‌ها را می خواهند، عبادتی که ضرری نداشته باشد.

حسینی به اقدامات رضا خان در مورد حجاب اشاره و تاکید کرد: رضا خان دست نشانده انگلیس و آمریکا بود و در این راستا اقداماتی برای منافع آن‌ها انجام داد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مدال‌آوران دانشگاه صنعتی شریف، افزود: نسل جوان، از نسل اول و سابق انقلاب هم آگاه‌تر و هم هوشمندتر هستند و به فرموده رهبری جوان‌های مومن و انقلابی همیشه عزیز هستند و همواره باید از آنها پشتیبانی شود و تلاش علمی نباید به هیچ وجه متوقف شود و باید قدردان نخبگان بود.

امام جمعه خرم‌دره در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به درخواست و سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد:  مسئولین بایستی عملکرد عمیق ، ماندگار، زود بازده ، روشنگر و با رقابت مقبول بر سر خدمت داشته باشند.

حسینی به وقایع اخیر پیش آمده در بین روسای قوا به ویژه قوه مجریه و قضاییه و مطالب عنوان شده توسط سخنگویان آنها اشاره و تاکید کرد:این وقایع باعث مشوش شدن اذهان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات موجود در سطح قوا باید در خفا حل شوند، ادامه داد: منظور ازاین حرف عدم وجود شفافیت و روشنگری نیست، چرا که اگر نیاز به روشنگری است باید انجام شود، بلکه هدف آرامش مردم است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه مطالبی را در باب آرش صادق و همسر غیر رسمی‌اش که در فضای مجازی و جوانان مطرح شده اشاره کرد و گفت: آنها با هدف جاسوسی برای  احمد شهید  فعالیت می کنند و با منافقین و  گروهک پژواک و سایر گروه‌ها مراوده می‌کنند.

حسینی با تاکید بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در شهرستان خرم‌دره افزود: کار فرهنگی در این شهرستان انجام می‌شود ولی عموم مردم را پوشش نمی‌دهد چرا که  فرهنگ شهرستان متعلق به همه مردم است و اگر کار فرهنگی صورت گیرد و همه نخبگان چه خانم‌ها  و چه آقایان را پوشش ندهد از نظر ما ارزش و جایگاهی ندارد.

وی در پایان مطالبی در باب دانشنامه زنجان که زیر نظر استاندار زنجان است، مطرح کرد و افزود: باید مشخص شود که دانشنامه بخش خرم‌دره دست چه کسی است؟ و این بخش که دایرة المعارف و ویژگی شهرستان می باشد، چه کسانی درباره خرم‌دره، سابقه، مفاخر، مزایا و استعداد و ضعف مطالب و مقالاتی را ارائه می‌دهند.

امام جمعه خرم‌دره از مسئولین و جوانان درخواست کرد تا در هفته‌های آینده مطالب قابل ارائه در دانشنامه مذکور را  پیگیری و در اختیار مسؤولان شهرستان قرار دهند چرا که این بخش سرمایه شهرستان محسوب می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید