خبر فوری

تصادف در محور راه کربلا در ایلام 9 مجروح برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: تصادف سه خودرو در محور راه کربلا در منطقه شیخ الیاس سبب مجروح شدن 9 نفر شد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو 405 و یکدستگاه پژو روا و یکدستگاه پراید با هم برخورد کردند  که سبب مجروح شدن 9 نفر شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد: در این حادثه 9 نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند که مجروحان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ناصری خاطرنشان کرد: علت این حادثه تحت بررسی بیشتر کارشناسان پلیس راه استان ایلام قرار دارد.

بیش از 2 هزار ورزشکار در شهرستان ایوان فعالیت می کنند

امیر خانیان اظهار داشت: بیش از 2200 ورزشکار سازمان یافته شده در قالب 30 هیئت ورزشی در رشته های مختلف فعالیت دارند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: در راستای توسعه ورزش در سطح شهرستان باشگاه‌های خصوصی فرهنگی ورزشی در رشته های مختلفی مشغول فعالیت هستند و این مراکز ورزشی توانسته اند علاقه‌مندان زیادی جذب کنند.

خانیان عنوان کرد: این اداره به مناسبتهای مختلف، مسابقات ورزشی در رشته های متفاوت برگزار می‌کند و با این روش توانستیم جوانان و نوجوانان زیادی به سمت ورزش سوق دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت : با توجه به ورزشکاران سازمان یافته در سطح شهرستان ،ورزشکارانی شناسایی شده که توانایی افتخار آفرینی در سطح ملی و بین المللی و کسب مدال‌های رنگارنگ برای استان و کشور را دارند و بسیار خوشبین هستیم که در آینده شاهد درخشش آنها باشیم.

نخستین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند که میزان رأی ملت است و مقام معظم رهبری نیز رأی مردم را حق الناس اعلام کرده اند. لذا تکلیف همه ماست که شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مردم به هرکسی که می خواهند، رأی بدهند.

وی ابراز داشت: وزیر محترم کشور پس از دیدار با مقام معظم رهبری در جمع استانداران اعلام کردند که رهبری معظم در زمینه انتخابات، بر مشارکت مردم تأکید زیادی کرده اند. زیرا وظیفه ماست که شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

استاندار ایلام به اهمیت اعتماد مردم به ستاد انتخابات اشاره و اظهارداشت: هر چه مردم بیشتر به ستاد انتخابات اعتماد داشته باشند، با امید و نشاط بیشتری در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

وی به سازو کار متفاوت انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: برای برگزاری سالم انتخابات لازم است از افراد باتجربه و توانمند استفاده شود.

مروارید همچنین خواستار برگزاری مستمر ستاد انتخابات استان شد و گفت: امیدوارم بتوانیم انتخاباتی سالم و بانشاط را در سطح استان برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رأی مردم اشاره و اظهار داشت: وظیفه ماست که پاسدار رأی مردم باشیم.

وی گفت: ریاست محترم جمهوری همواره بر قانون مداری و برابر بودن همه مردم در مقابل قانون تأکید دارند. بنابراین ما هم در زمینه انتخابات ملزم به رعایت قانون هستیم.

کلانتری اضافه کرد: رؤسای کمیته های ستاد انتخابات مشخص شده اند و باید نسبت به برگزاری منظم جلسات کمیته ها اقدام کنند.

وی گفت: انشاء الله انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح 10 شهرستان، 26 بخش و 25 شهر استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص آمار مبنا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مبنای آماری قانون انتخابات، نتایج آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن است و طبق نتایج سرشماری سال 1395 که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای یپام/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید