خبر فوری
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان نسبت به برخی شایعات پیش‌آمده مبنی بر مفتوح بودن پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی برای مدارس غیرانتفاعی استان واکنش نشان داد.

هاشمی‌پور: پرونده‌ای از مدارس غیرانتفاعی در تعزیرات حکومتی مفتوح نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، «دانش هاشمی‌پور» بابیان این‌که بازرسی از برخی مدارس غیرانتفاعی در بحث وجوه دریافتی، برای رفع ابهامات بود، اظهار کرد: نظر به بررسی‌های کارشناسی و رفع ابهامات، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی برای مدارس غیرانتفاعی مفتوح نیست.

وی با اشاره به انتشار خبری با عنوان «تشکیل پرونده تخلف برای 12 مدرسه غیرانتفاعی در هرمزگان» افزود: آموزش‌وپرورش هرمزگان محوریت قانون برای ارتقا سلامت اداری و مقابله با هر تخلفی را وظیفه خود می‌داند و در این مسیر نیز هرگز قانون و منافع مردم را فدای مصلحت نخواهد کرد.

وی با اشاره به ابهامات در برخی وجوه دریافتی که ناشی از تفسیر نادرست دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره بود، اضافه کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان علاوه بر طرح موضوع در شورای نظارت، درخواست بازدید از این مدارس و بررسی دقیق اسناد و مدارک پیرامون وجوه دریافتی و تطبیق آن با تعرفه‌های قانونی را با ادارات ذی‌ربط در دستور کار قرارداد.

هاشمی پور بابیان اینکه آموزش‌وپرورش تعامل و همراهی و همکاری با دستگاه‌های مسئول ازجمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان را در راستای برخورد قانونی با تخلفات احتمالی برخود لازم می‌داند، اظهار کرد: برنامه این بازدید مشترک با کارشناسان مربوطه اجرایی شد تا ابهامات موجود موردبررسی دقیق‌تر قرار بگیرد.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در این زمینه، ادامه داد: پس از بررسی اسناد و مدارک صورت‌جلسه‌ای تنظیم و برخی ابهامات برای بررسی بیشتر به حوزه کارشناسی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارجاع شد که با دقت نظر کارشناسی و ارجاع به اداره کل تعزیرات حکومتی و روشن شدن ابهامات، پرونده‌ای منجر به صدور رأی نگردید.

این مسئول همچنین ضمن تقدیر از همکاری سازمان‌های یادشده، تأکید کرد: آموزش‌وپرورش هرمزگان روند فعالیت مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی را با انجام بازدیدهای مستمر و کلاس‌های آموزشی-توجیهی در دستور کار دارد که خوشبختانه در سایه تلاش مدیران و مجموعه دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت، شاهد فعالیت بر محور قانون و ارتقاء شاخص‌های آموزشی ، پرورشی و اداری هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان یادآور شد: راهبرد آموزش‌وپرورش هرمزگان در دولت تدبیر و امید بر پایه صداقت و امانت و قانون‌مداری در عملکرد است که نتایج این رویکرد  در ارتقاء سلامت کاری و رشد شاخص‌ها در همه زمینه‌ها مشهود است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید