خبر فوری
هرمزبان – پیکر مطهر بسیجی شهید شهسوار بهرامی فرزند اسماعیل پس از 34 سال چشم انتظاری خانواده، تفحص و شناسایی شد.

تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید شهسوار بهرامی پس از 34 سال چشم انتظاری خانواده

هرمزبان – پیکر مطهر بسیجی شهید شهسوار بهرامی فرزند اسماعیل پس از 34 سال چشم انتظاری خانواده، تفحص و شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،  بسیجی شهید شهسوار بهرامی در سال 1346 به دنیا آمد و در سنین نوجوانی ، از منطقه هشت بندی استان هرمزگان برای دفاع از میهن عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.

این شهید عزیز در تاریخ 4 خرداد 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و به دیدار معبود شتافت اما پیکر مطهر شهید در منطقه عملیات باقی ماند.

با تلاش گروه های تفحص شهدا، پیکر مطهر شهید شهسوار بهرامی تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس به منطقه وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است مادر شهید بهرامی سالهای طولانی چشم انتظار شناسایی پیکر مطهر فرزندش بود و در سال گذشته و با تحمل دوره ای درد و بیماری به رحمت حق شتافت. خانواده شهید در آن زمان در نامه ای سرگشاده که در پایگاه خبری هرمزبان انتشار یافت (hbna.ir/99186) گلایه خود را از کوتاهی مسئولین وقت بنیاد شهید شهرستان در رسیدگی به این مادر شهید اعلام کردند که متأسفانه از سوی مسئولین بی پاسخ ماند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید