خبر فوری
گروه اجتماعی: به‌مناسبت برگزاری كنگره ملی شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 12 عنوان كتاب از شهدای شاخص این عرصه تألیف و تدوین شده است كه 3 جلد آن امروز در یادواره 271 شهید اطلاعات استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان رونمایی شدند.

رونمایی از یار مهربان در عرصه گمنامی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، هر چند یاران در اوج مظلومیت و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند اما هنوز وجدان‌های بیدار دل در گرو راه خونین آن‌ها که با امام)ره( میثاق ایثار تا شهادت بسته بودند، به‌دنبال زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها هستند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند برای ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس با به‌کارگیری همه اقدامات به‌ویژه ابزار هنری هر اندازه نیاز است، هزینه شود؛ و این‌بار کتاب که یار و همدم خاطرات و احساسات سرشار از ایمان و عشق زرمندگان نگارش شده در یادواره شهدای قهرمان اطلاعات عملیات خودنمایی کرد.
 در راستای برگزاری این یادواره، 12 عنوان کتاب در برنامه‌ها دیده شد که سه عنوان مربوط به سردار شهید محمدامین کیهانفرد و سرداران شهید هاشم و مجتبی شیخی و سرداران شهید جلیل و قنبر ملک‌پور در پایان یادواره 271 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان امروز، 16 دی‌ماه در شیراز رونمایی شدند.
این یاران مهربان شامل خاطرات سرداران شهید عبدالرضا و غلامرضا ذاکر عباسعلی، خاطرات و زندگینامه سردار شهید عزیز بابایی، زندگینامه و خاطرات سردار شهید محمد دریساوی، زندگینامه و خاطرات سردار شهید امیر فرهادیان‌فرد، مجموعه خاطرات سردار شهید غلامرضا جوان از بوشهر،‌ مجموعه خاطرات سردار شهید حسن ذاکری از بندرعباس، زندگینامه سردار شهید سهراب جعفری، مجموعه خاطرات سردار شهید حسام حق نگهدار و دایرةالمعارف شهدای اطلاعات فارس بودند كه در كنگره ملی شهدای اطلاعات در سال آینده رونمایی خواهند شد.

مجتبی مینایی‌فرد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید