برگزاری مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور در بندرلنگه

ابراهیم یگانه مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان از برگزاری مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور در شهر بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: این مسابقات در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه سال‌جاری در پایگاه بادبانی هیات قایقرانی بندرلنگه در رده سنی 9-14 سال(پسران) برگزار می‌گردد.

رئیس اداره ورزش وجوانان اضافه کرد: این مسابقات با همکاری فدراسیون قایقرانی کشور و هیات قایقرانی استان هرمزگان به میزبانی هیات قایقرانی شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.

یگانه مهر در پایان یادآور شد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تمهیدات لازم را برای شرکت ورزشکاران این رشته در استان هرمزگان را فراهم نمودیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید