خبر فوری

علیرضا شاملی و مسعود بهرامی مدال آوران اهل کیش در مسابقات قهرمانی جهان

هرمزبان – علیرضا شاملی اسکواش باز کیش نایب قهرمان اسکواش انفرادی غرب آسیا و مسعود بهرامی دوومیدانی کار این جزیره نیز رده هشتم مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در مرحله فینال بخش انفرادی مسابقات اسکواش غرب آسیا عبدالله التمیمی از قطر با علیرضا شاملی ملی پوش بزرگسال ایران و اسکواش باز جزیره کیش به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نماینده قطر به پیروزی رسید و شاملی نیز  به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

چهارمین دوره مسابقات مسابقات اسکواش غرب آسیا در ۲ بخش انفرادی و تیمی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران تا ۱۲ تیر در حال برگزاری است  و علی کتابفروش دیگر ورزشکار کیش نیز به عنوان سرپرست فنی در در این رقابت‌ها حضور دارد.

رقابت‌های تیمی این مسابقات با حضور تیم‌های ایران – عراق – قطر و کویت روزهای شنبه و یکشنبه (۱۱ و ۱۲ تیر) پیگیری می‌شود.

ورزشکار کیش در رده هشتم مسابقات قهرمانی جهان

مسعود بهرامی پس از صعود از دور مقدماتی و نیمه نهایی به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و در نهایت در دو ۱۰۰ متر برای اولین بار در میان ۴۵ کشور به مقام هشتم جهان دست یافت.

بهرامی دارنده عنوان قهرمانی آسیا و ایران در ماده‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر همراه با دیگر ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت کرده است.

رقابت‌های جهانی دو ومیدانی فنلاند از ۹ تا ۱۲ تیر در ماده‌های مختلف با حضور ورزشکاران جهان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید