خبر فوری

امیر دریادار شهرام ایرانی : تعامل بهتر با نهادهای دانش بنیان از اهداف نیروی دریایی ارتش است

هرمزبان – امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تعامل بهتر با نهادهای دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت های مرتبط با رشته تحصیلی با علاقه شخصی آن‌ها از مهم ترین اهداف نیروی دریایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست صمیمانه با دانش پژوهان مرکز آموزش درجه‌داری رشت و منجیل، هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه، گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی در تعامل بهتر با نهادهای دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت های مرتبط با رشته تحصیلی با علاقه شخصی آن‌ها از مهم ترین برنامه‌ها و اهداف نیروی دریایی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان با بیان نقطه نظرات خود در همکاری با سایر کارکنان مراکز دانشگاهی و دانش آموزی می‌توانند کمک شایانی در پیشبرد برنامه‌های آتی نیروی دریایی داشته باشند.

در این نشست دانش پژوهان مرکز، هنرآموزان سربازان و افسران وظیفه دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند و امیر دریادار ایرانی دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌ها صادر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید